Thursday 14 August 2014

Croc shoes!?

Assalamua'laikum... 

Seorang kawan menunjukkan gambar kasut ni, dapat dari fesbuk dan berminat nak order, kalau Nurul berminat boleh la order sekali katanya, kat situ tertulis jenama Croc berharga cuma MYR48 sepasang plus postage MYR10(semenanjung)....urmm macam murah.. ye la, kata jenama Croc hehee..

Meh kita cuci mata dulu.. :)
  





Lovely! feminin sangat combination color tu kann..memang tertarik sangat-sangat, tapi ada dua perkara yang buat Nurul terfikir-fikir..

Pertama, Nurul surf punya surf tak jumpa pic Croc shoes dengan design macam ni.. ataukah Nurul yang terlepas pandang (tolong betulkan)

Keduanya, ada pula tulisan cina pada dua gambar kasut tu, ada perasaan risau sikit dengan kualitinya, ingat tak dulu.. kita pernah digemparkan dengan slipper buatan China? 



Further info bole layari sini : Bahaya Selipar Buatan China

Ini antara dilema yang kita hadapi bila berbelanja online, ada keadaan dimana kita sukaaaa sangat, rasa cam nak klik-klik je tapi perasaan risau menghalang kita dari meneruskan keinginan tu so pandai-pandailah kita manage perasaan kita dalam berbelanja ye :) 


Disclaimer : Posting ini tidak bermaksud mengatakan kasut diatas bukan buatan Croc ataupun buatan Negara China. Ia sekadar mengingatkan buruk baiknya berbelanja atas talian. Terimakasih.


No comments :