Friday, 12 April 2013

Kolagen wanita Asia

Oleh Sri Ayu Kartikawati Amri



SYARIKAT Bumiputera, Secret Solution Resources (SSR) komited mempelbagaikan rangkaian produknya apabila mengeluarkan kelengkapan kesihatan dalaman dan luaran wanita, Eve Kolagen yang dirumus khas untuk kulit Asia.

Pengarah Urusannya, Rosmaziha Hassan berkata lebih istimewa produk terbabit bukan saja baik untuk kulit dan tubuh badan, tetapi turut membantu menguatkan akar rambut serta mengatasi masalah keguguran rambut.


Katanya, rata-rata testimoni yang mencuba Eve Kolagen memberi maklum balas positif dan pihaknya yakin dengan produk terbaru yang sudah pun berada di pasaran itu dapat membantu pengguna yang mencari produk terbaik bagi kesihatan luar dan dalaman mereka.

“Walaupun baru di pasaran, Eve Kolagen mendapat permintaan yang tinggi daripada pengguna dan mereka yang sudah mencuba dan merasa sendiri keberkesanannya turut memperkenalkan produk ini kepada orang lain.


“Kami juga memilih kolagen ikan yang paling berkualiti dan kandungannya adalah yang paling tinggi antara kebanyakan kolagen yang berada di pasaran ketika ini iaitu 6000 miligram amat sesuai untuk kulit wanita Asia, malah keberkesanannya dapat dirasai dalam masa tujuh hingga 15 hari terutama pada kulit dan rambut,” katanya.


Menurutnya, Eve Kolagen mengandungi campuran vitamin C, Kacip Fatimah, Lobata, Sutera Asid Amino, Ekstrak Stevia dan Asid Askorbik yang membantu mencerahkan wajah, kurangkan jerawat, meningkatkan kadar metabolisme dan mengurangkan kolestrol.

Rosmaziha berkata, Eve Kolagen amat sesuai untuk semua golongan terutama wanita dan gadis serta ibu menyusu. Selain itu, pihaknya turut membuka peluang kepada orang ramai yang ingin menjadi pengedar atau sub stokis bagi produk keluaran SSR.


“Terdapat stokis SSR di seluruh negara dan kami masih membuka peluang kepada mereka yang ingin menjana pendapatan lumayan dengan menjadi pengedar atau sub stokis di mana margin keuntungan adalah 30 peratus (pengedar) dan 40 peratus (sub stokis). Untuk menjadi pengedar, hanya perlu membeli 24 kotak manakala 150 kotak bagi sub stokis.
Sumber

Post a Comment