Friday 22 August 2014

Khasiat buah Zuriat dan Serbuk Debunga Kurma

Assalamua'laikum...

Pagi tadi seorang kawan datang desk Nurul, cakap pasal keja la memulanya.. entah macam mane bole pula dia tersangkut pasal buah zuriat.. terpinga-pinga Nurul sat... buah zuriat?? tak pernah dengar pon! dia kata mak mentua bawa balik dari Mekah, bagi 2 biji kat dia.. urmm.. kawan Nurul ni dah kawin dalam 5~6 tahun tapi belum dikurniakan zuriat.. Kawan ni mengeluh, akak ipar dia datang rumah, tolong kemas2 dapur, buah zuriat tu disangkakan buah ciku yang dah rosak/kering lalu dibuangnya ke dalam tong sampah.. adesss... esok pagi, lori sampah pun angkuttttt... selamattt...sob..sob..sob......


 Buah Zuriat?
Inilah rupa buah Zuriat tu atau Buah Adam/Hawa
Info lanjut sila klik imej untuk ke link asal

Nasib baiklah, seorang kawan bagi lagi 2biji buah ni.. macam tau-tauuuu je... Alhamdulillah, rezekiii.. menurut kawan, bila direbus, baunye seperti kelapa laut.. Nurul teruja dengan info baru ni, apalagi terus usha tenet. Buah Zuriat juga dikenali sebagai buah Adam atau buah Hawa, dikenali sebagai buah Doum di negara Arab digunakan sebagai persediaan herba untuk mengubati masalah kesuburan bagi kaum lelaki juga wanita. 

Rata-rata website yang bercerita tentang khasiat buah Zuriat ini amat baik untuk :

  • Darah tinggi / darah rendah
  • memperbaiki hormon
  • menambahkan kecergasan badan / bertenaga
  • melancarkan haid
  • membantu usaha untuk hamil 


 Buah Zuriat?
Ini cara penyediaannya.. 
Info lanjut sila klik imej ke link asal

Untuk hasil yang lebih baik/cepat, dicadangkan pengambilan Debunga Kurma untuk menguatkan rahim, mengurangkan risiko keguguran, merawat sperma yang rosak dan memekatkan air mani.


Serbuk Debunga Kurma
Serbuk Debunga Kurma
Sila klik Imej ke link yang berkaitan

Masa surf cari info buah ini, rata-rata harga yang ditawarkan antara  RM20 ~ RM30 untuk 2biji (perlu 2 biji setiapkali menggunakannya). Nurul surf juga untuk pembekal buah Zuriat dan Serbuk Debunga Kurma yang menawarkan harga yang terbaik, Nurul jumpa kat satu website ni, klik link bawah tu, 100biji dengan harga RM270.. memang murah sangat la berbanding yang lain, Nurul try whatsapp empunya blog, response beliau seperti dibawah : 

Whatsapp pada 20/08/2014

Posting beliau untuk Buah Zuriat ni pada 15/12/13 tapi pada ruang komen masih aktif membalas setiap komen, latest response komen dari beliau 19/04/14 dan latest komen yang ditinggalkan 10/07/14.

Komen-komen yang ditinggalkan untuk Buah Zuriat dan Serbuk Debunga Kurma ada juga yang berupa testimonial dengan result yang menggembirakan.. alhamdulillah :)


Akhirkata, kita mampu merancang namun Allah yang menentukan. Kita digalakkan berusaha dan setelah itu bertawakal. Allah sebaik-baiknya perancang... In shaa Allah.


Sharing is caring, caring is loving :)

No comments :