Tuesday, 6 May 2014

Nasi goreng telur sambal...

Nasi goreng telur sambal...
Bekal yang masih membekal.. huhu
Sinambungan dari kes terlanggar kucing pagi tadi, sarapan yang mak bekalkan, Nasi goreng dengan telur sambal tak disentuh.. selera hilang terus, cuba juga jamah sikit-sikit tadi pukul 4.30pm.. ye la, bawa balik bekas bekal masih membekal, risau juga mak kecik hati tapi memang tak bole masuk laaa, kawan kata, Nurul teringat-ingat sebab Nurul yang tanam bangkai kucing tu, patutnya kena minta orang lain buatkan... uurmm... betul ke begitu?

Cabaran juga tadi nak tanam sebenarnya.. cangkul takde, yang ade cuma penggali.. peniaga depan tu kata, buang aje la kat longkang besar depan tuuu tapi Nurul rasa macam tak elok pula.. so dengan baju kurung cream bunga pepel tecik2 ngan shawl belit-beli ala2 muslimah vogue gitu (nakk jugaaa expose..huhu), menggali tanah kat side table jalan, apalah agaknya persoalan yang bermain difikiran keta-keta yang lalu lalang tapi kenyataannya takde sapa yang tolong! urmmm... ok..ok... tolong TENGOK ade...huhuu


Tak tahan punya pasal, nak tak nak terpaksa juga amik yang ni, kepala makin berat, tengkuk semakin lenguh, badan dah seram sejuk.. apa kena dengan Nurul ni sebenarnye... ade kawan kata Nurul ni lemah semangat.. kene minta air dari orang pandai-pandai.. hurmm... 


Nasi goreng telur sambal...
Panadol Actifast.. sebijik sudah memadai!


Post a Comment