Monday, 12 May 2014

Anjung Warisan Johor Bahru

Lama sangat Nurul tak kesini sebenarnya, dengar orang kata tempat ni dah tutup so memang takde la ke sini, tapi entah macam mana Jumaat malam Sabtu baru lalu ni, terlintas pula nak round sini... Ehhh.. masih ada rupanya.. 

Anjung Warisan Johor Bahru
Pandangan dari depan, pintu masuk
Anjung Warisan Johor Bahru
Pandangan dari luar, tepi
Ramai juga yang menggelar tempat ini "Makan Atas pokok".. mungkin sebab ia dua tingkat dan diantara pokok-pokok tapi baru ni Nurul pergi, pokok-pokok tu dah takde dah... 

Anjung Warisan Johor Bahru
Tingkat atas tu makan duduk bersila.. macam meja Jepun.

Anjung Warisan Johor Bahru
Tempat duduk atas semua penuh, so pilih kat sini je..
Anjung Warisan Johor Bahru
Santai-santai....
 Yang menarik disini, sambil kita makan kita dihiburkan dengan Angklung.. lagu-lagu moden dengan irigan musik Angklung,, memang best!

Anjung Warisan Johor Bahru

Anjung Warisan Johor Bahru
Angklung
Sesiapa yang nak merasai keadaan berbeza sikit, bole mai sini...
jom kita santai-santai di Anjung Warisan!

Anjung Warisan Johor Bahru

https://maps.google.com/?ll=1.469668,103.7471&q=1.469668,103.7471

Post a Comment